alb

alb

miercuri, 27 ianuarie 2010

dorinte schioape

"Ai grija ce-ti doresti caci s-ar putea sa ti se-ntample". Am formulat atat de prost dorinta incat era cat pe ce sa ma trezesc cu emisiunea mentionata in postul trecut. Mea culpa. Mai aveam putin si ma suparam ca nu a inteles nimeni ce am vrut sa zic cu primul post. Asa-mi trebuie. Nu stiu cum de mi-am putut imagina ca o sa inteleaga cineva ce este dincolo de cuvinte, in spatele lor. Reiau, de data aceasta reformuland. Uneori metaforele strica "poezia" observ. Nu vreau o emisiune cu o asemenea tema... Ceea ce imi doresc cu adevarat este sa imi suflec manecile (la propriu) si sa ajut, cumva, macar un om al strazii. Scopul postului nu era sa scriu de dragul de a scrie sau a exprima o opinie. Nici sa "lovesc" o emisiune tv. Datul cu parerea si criticatul sunt sporturi nationale. Vreau fapte. Postul anterior era un "hai!". O intrebare: e cineva dispus sa mi se alature? Sa faca "treaba murdara"? Era un "daca ai gandit macar o data ce am scris acolo si ai fi vrut sa faci ceva, dar nu ai inceput de teama sau din sentimentul ca nu vei reusi de unul singur, i've got news for you. Nu esti singur. Suntem mai multi." 
Asadar, se baga cineva sa-mi dea o mana de ajutor?



PS: nu am nevoie de observatii gen "esti o visatoare". Vreau sa numar oamenii gata de treaba :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu